مصاجبه خواندنی و جنجالی با مهندس گرگیچ شهردار سابق زابل

دسته: استان , مطالب ویژه
۷ دیدگاه
پنج شنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲

مصاحبه1

به گواه اکثر مردم زابل شهردار سابق زابل یعنی جناب مهندس گرگیچ بهترین شهردار زابل می باشد .

شهرداری که با آمدنش امید را به شهر زابل تزریق کرد که این شهر هم میتواند مانند سایر شهرهای ایران باشد. شهرداری که زابل را به گونه قابل لمس تغییر داد.

خیابانها و اکثر کوچه ها آسفالت گردید.

فاضلاب زابل سروسامان یافت

پارک یعقوب لیث را ایجاد کرد

پارک های شهر را که محل جولان دادن معتادین شده بود خارج کرد و مکانی برای شهروندان قرار داد

اما با این شهردار برخوردهای بدی شد .قدرش را ندانستیم . مثل همیشه قدر داشته هایمان را ندانستیم و از دست دادیم و این شهردار سابق زابل الان مشغول خدمت به گرگانی ها می باشد کسی که می توانست به شهر زابل خدمت کند اما مجبور به کوچ شد

تیم خبرسیستان به خاطر اینکه مردم زابل خاطره خوبی از جناب مهندس گرگیچ دارند ترتیب مصاحبه با ایشان را داد که این مصاحبه تنها مصاحبه مهندس گرگیچ با رسانه ها می باشد و در این مصاحبه سوال های جالبی که شهروندان از ایشان پرسیده اند مطرح گردیده است .

در طرح سوال از جناب مهندس سعی شده به گونه ای سوال بپرسیم که بتوانیم علامت سوال هایی که در ذهن شهروندان زابل از نوع رفتن شهردار سابق ایجاد شده است را برطرف کنیم

این مصاحبه شنبه منتشر می گردد  

باشد که قدر داشته هایمان را بدانیم

برای دریافت اخبار در تلگرام عضو کانال خبرسیستان شوید
عضویت در تلگرام خبرسیستان


نوشته شده توسط:مدیر - 1773 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوخته این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۶:۳۴ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

انشالله بر میگرده همه قبول دارن که تقصیر ما بود و به خودمون ظلم کردیم

مريم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۹:۵۶ ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همیشه وقتی داشته هامو نو از دست میدیم تازه قدرشونو میفهمیم

امیرهادی سندگل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۴۲ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هم ولایتی های عزیز شک نکنید گرگیج هیچ وقت برنمیگردد و ذهن خودتان را مشغول این چیزها نکنید-گرگیج اگر همان گرگیج مقتدر باشد ظلمی که در حقش و خانواده محترمش شد را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد-و برنمیگردد-گرگیج در گرگان هست در کنار ما سیستانی ها و گلستانی های عزیز و قدر شناس-چون ما گرگیچ را میخواهیم و قدرش را هم میدانیم-گرگیچ از آزادشهر برخواست در گلستان اسطوره شد به سیستان خدمت کرد وبا اندوه برگشت ودر گلستان جاودانه خواهد ماند.

123 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۵۵ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
من نمیدانم چند نفر گذرا این مطلب را میبینند واز ان مهمتر چند نفر وقت می کنند این مطلب را بخوانند،مهم نیست…من مینویسم تا در فردای قیامت در محضر پروردگارم خجالت نکشم که باید می گفتم…من یک نیمه سیستانی ام که دوسالیست که علی رغم اینکه سیستم اداری ام دست مرا باز گذاشت تا یکی از شهرهای استان سیستان وبلوچستان،کرمان و خراسان جنوبی را برای خدمت انهم بعنوان مسئول انتخاب کنم،سیستان را انتخاب کردم به امید انکه برای شهر اباواجدادیم ومردمانش کار و خدمتی بکنم،اما خدا را شاهد میگیرم که علی رغم تلاشی ۲۰ ساعته در شبانه روز و تحول و انقلابی محسوس در حوزه کاریم(کاش میتوانستم عنوان خدمتیم را بیان کنم)،هرروز شاهد ارسال پیامک هایی توهین امیز به خود و خانواده ام هستم،هرروز نامه هایی تماما دروغ و شب نامه هایی تماما فریب برایم نوشته می شو بدلیل انکه جلوی برخی از دزدانی را گرفته ام که خود سیستانی و زابلی اند،بگونه ای که همسرم که یکی از متخصصین بنام این کشور است به بیمارستانی در مرکز منتقل گردید ودرهمین روزهاست که کاسه صبرم لبریز شود و منهم بروم،لذا میدانم و درک میکنم که مهندس گرگیج چه می گوید،در این شهر مردمانی هستند که شب با تو سر یک سفره مینشینند و صبح به خانواده تو ناسزا می گویند و تخریبت می کنند چون تنها موافق اعمال زشتشان نیستی و تهمت میزنندومیزنند و میزنند و جالب است که تمام مسئولین این شهر روزی که میخواهند از این شهر بروند دزدوبی دین وبی وجدان و….لقب میگیرند،در حالیکه در جاهای دیگر اینطور نیست…سیستانی عزیز چشمهایمان را باید بشوریم با این نوع برخورد هرروز نوابغمان میروندودلشکسته می شوندو از خدمت به مردم این شهر پشیمان میگردند،نمیدانم گناه همسر من، فرزند من و خانواده من چیست که مرکز کشور و خدمت در بهترین بیمارستانهای کشور را کنار گذاشته و در این شرایط به مردم شهر من خدمت کرده اند؟؟؟منهم دلگیرم مهندس بزرگوار،من هم از برخی از مردم شهرم دلگیرم، نمیخواهم بپاس تمام تلاشهایم از من قدردانی کنند،نه…اما تخریب نکنند،تهمت نزنند و اجازه بدهند تا برپایه قسم ووجدان کاریم هرچند کوچک کاری برای این شهر انجام دهم،اگرچه ماههاست که چمدانم را بسته ام و منتظر اخرین توهینم تا بروم…وبروم…وبروم آنهم پس از ۳۲ سال تحصیل علم و۱۷ سال طبابت…

نچم الدین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۷:۵۰ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نجم الدین wrote on ۱۱ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۳۷
آقای همشهری همسر جنابعالی که از متخصصین بنام هستند چند اختراع یا کشف علمی داشته اند ؟ خیال می کنید که هم مدرکی شما کم است که تهدید به رفتن می کنید؟ ما در زابل هزاران متخصص بی ادعا داریم .درسته که بعضی  سریع الانتقال هستند و خوب تست می زنند و “دوکتور” می شوند که الحمدالله کاسبی بدی هم در زابل ندارند ! اما هرکس در کنکور اول نشد حتما شماهم قبول دارید که سوادشان از شما کمتر نیست . اکثر مردم ما اطلاع ندارند ولی شما حتما می دانید که یک عزیز پزشک عمومی از نظر علمی مدرکش کارشناس ارشد است نه دکترای علمی (Phd) به پسر دوستی گفتم انشاالله شما را در قله علم ببینیم فرمود فرزندم سال دیگر که تخصص گرفت در قلل علمی قرار دارد …عرض کردم قله علم مدرک گرفتن نیست منظورم از قله انجاست که کشف یا اختراعی صورت می گیرد . حال آن بنده خدا ها با رنج کشیدن کشف کردن و چه دارو هایی که روی خودشان آزمایش کردند تا به بشریت خدمت کنند و “همشهری ” های ما آن ها را حفظ کردند و پزش را دادند … ای کاش کنکور به روشی غیر ماشینی و غیر تست زنی بود بعد می دیدید که چه کسی باسوادتر است ؟ 
جنابعالی هم بهتر است همین الان بروید و حال ثروت تو ببری ” سنگ ما سیستانی ها هم به دریا …” کسی پیدا می شود که سرما خوردگی مارو مداوا کنه …

سیستانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲:۰۷ ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای نجم الدین …..اون بنده خدا میگه توهین نکنید .چرا شما مسائل رو باهم قاطی میکنید . لازم نیست کسی مخترع و مکتشف باشه تا بهش افتخار کنیم. همین که از تخصص و علمش استفاده میکنیم باید و باید قدر دان باشیم . پس نباید من و شما با این لحن چنین افرادی که خدمت میکنن به سیستان رو دلسرد کنیم . فرقی هم نمیکنه که دهها و صدها متخصص مشابه داریم .
خدا ما رو به راه راست هدایت کنه تا واقعیتها رو ببینیم و عقده ها رو کنار بذاریم.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۱۷ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فراموش کرذن گذشته و اتفاقاتی که افتاده عادت ماست.توی اون مثلا مساحبه از آقای گرگیچ پرسیدین که چرا با چشمانی چسب زذه شده و ذستانی بسته از دفتر شهرداری زابل خارج کردن به اصطاح مهندس گرگیچ! رو چون من تا جایی که یادم هست ایشون فوق دیپلم داشت.

تصویر امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.